Володар свого часу, або як раціонально організувати свою роботу...
10.02.2022 Administrator Категорія: Поради батькам
Існує безліч підходів до організації часу (тайм менеджмент), вони всесторонньо намагаються навчити усіх правильного планування та пріоритетного виконання завдань. Але що ж обрати серед усієї різноманітності теорій?
Група авторів, які досліджували саме прикладні аспекти таймменеджменту, запропонували десять доволі цікавих порад:
- Заощаджуй час на початку робочого дня для підготовчої роботи, планування.
- Делегую неважливі повноваження іншим.
- Письмово фіксую завдання і мету із зазначенням термінів їхньої реалізації.
- Щодня складаю список майбутніх справ, упорядкований за пріоритетами. Найважливіше роблю передусім
- Кожний офіційний документ прагну опрацьовувати одразу й остаточно.
- Свій робочий день прагну за можливості звільнити від незапланованих відвідувачів та несподіваних нарад.
- Своє денне навантаження намагаюсь розподілити відповідно до графіка особистої працездатності.
- У плані у мене є «вікно», що дає змогу реагувати на актуальні проблеми.
- Намагаюсь спрямувати свою активність так, щоб насамперед зосереджуватись на деяких життєво важливих проблемах.
- Умію відмовляти, коли на мій час претендують інші, а мені необхідно робити важливіші справи.