Володар свого часу, або як раціонально організувати свою роботу...

10.02.2022   Administrator   Категорія: Поради батькам

Існує безліч підходів до організації часу (тайм менеджмент), вони всесторонньо намагаються навчити усіх правильного планування та пріоритетного виконання завдань. Але що ж обрати серед усієї різноманітності теорій?

Група авторів, які досліджували саме прикладні аспекти таймменеджменту, запропонували десять доволі цікавих порад:

  1. Заощаджуй час на початку робочого дня для підготовчої роботи, планування.
  2. Делегую неважливі повноваження іншим.
  3. Письмово фіксую завдання і мету із зазначенням термінів їхньої реалізації.
  4. Щодня складаю список майбутніх справ, упорядкований за пріоритетами. Найважливіше роблю передусім
  5. Кожний офіційний документ прагну опрацьовувати одразу й остаточно.
  6. Свій робочий день прагну за можливості звільнити від незапланованих відвідувачів та несподіваних нарад.
  7. Своє денне навантаження намагаюсь розподілити відповідно до графіка особистої працездатності.
  8. У плані у мене є «вікно», що дає змогу реагувати на актуальні проблеми.
  9. Намагаюсь спрямувати свою активність так, щоб насамперед зосереджуватись на деяких життєво важливих проблемах.
  10. Умію відмовляти, коли на мій час претендують інші, а мені необхідно робити важливіші справи.

    Таймменеджмент Час Розвиток Успіх Батькам Поради Успішність